Followers

Tuesday, December 6, 2011

Semua Header

Assalamualaikum dan selamat malam kepada semua pembaca blog aku ni ..Hari ni aku nk cerita pasal kesemua header blog aku ..Daripada yang pertama hingga ke latest punyer ..Tu pon kalu ada lagi ..Sebab banyak dah gambar yang aku delete ..Time untuk layan gambar header blog aku pulak ..

Ini header blog yang pertama


Ini header blog yang kedua


Ini header blog yang ketiga


Ini header blog yang keempat


Ini header blog yang kelima


Ini header blog yang keenam

Ini semua header blog aku dari mula-mula aku buat blog hingga sekarang ..Yang pertama punyer header aku tak edit pon sebab mase tu aku x pandai lagi edit gambar ..Pastu header kedua hingga keempat aku edit sendiri semuanya ..Header kelima dan keenam abang aku tolong aku edit header tu ..Aku belajar edit gambar guna Photoshop dengan abang aku la ..Sampai sini sajalah aku cerita pasal semua header blog aku ..Aku harap semua pembaca blog aku terhibur ..Assalamualaikum dan selamat malam ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...