Followers

Wednesday, December 7, 2011

Kawan Karib

Assalamualaikum dan selamat malam ..hari ni aku nk cerita pasal ape erk ??Aku lupalah ..Mesti awak tak baca post title kan ..Hari ini saya nak cerita pasal kawan karib saya ..Di bawah ni biodata die ..

Nama : Mohamad Zuhakimie bin Zulkefli
Umur : 13 Tahun
Sekolah : Sekolah Menengah Kebangsaan Paka
Hobi : Bermain Bola Sepak
Cita-Cita : Angkasawan

Untuk biodata die sampai sini jer ..Sebab mesti die marah kalau die tahu aku buat post ni ..Aku berkawan dengan die semasa aku tadika lagi ..Sampai sekarang aku masih berkawan dengan die ..Die biase panggil aku Izzat dan aku panggil die Kimie ..Semasa form1 aku duduk tepi die ..Depan meja guru ..Kalau ade kerja sekolah yang tak siap aku akan tiru die sebab die sentiasa siapkan kerja sekolah die ..Die ni sentiasa ceria dan bercakap banyak ..Tapi aku taklah macam die ..Aku ni tak berape bercakap sebab aku nak tumpukan kepada pelajaran ..Die selalu buat orang ketawa kerana die ni lucu sangat ..Die tiap-tiap hari datang sekolah tak mari sekolah pon sikit-sikit jer ..Jangan Baritahu kat die pasal post ni ..Nanti die marah aku pulak ..Sampai sini sajalah pasal ape erk ??Ha, aku dah ingat dah ..Pasal kawan karib aku ni ..

Assalamualaikum dan selamat malam

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...