Followers

Monday, December 19, 2011

Contest #1

Hai korang,,, hari ni aku join contest tau.. apa kata kalau aku nak mintak tolong sikit dengan korang.. boleh tak ???.. alahaii.. dapat pahala tau kalau tolong orang ni.. korang tak nak ke ?? haa,.. korang tak nak pahala ke?? .. aku nak mintak korang tolong vote aku boleh ?? please.. please.. boleh lah ye.. aku ucap terima kasih kepada siapa-siapa yang tolong vote untuk aku.. hee..

First : Like this page : http://www.facebook.com/myDiGi

Second : Vote for me here : http://apps.facebook.com/gilagiveaway/ViewEntry.aspx?id=798

Korang malas nak tekan tu, korang boleh tekan gambar ni..


Okay.. korang boleh je tekan banner tu.. kalau boleh korang boleh la suruh kawan-kawan korang tolong vote jugak.. :) please... thank you very much all.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...