Followers

Sunday, December 5, 2010

Malam Oh Malam

Kenapa malam ni aku rasa tak senang?Salah ke apa aku buat tadi?Apa aku ni?Boleh tanya lagi.Dah sah2 la salah.Betul jugak apa yang dia kata tu "Tak boleh bagitau elok2 ke?",salah pulak aku pergi marah dia tadi.kan dah tak senang duduk.Haish~

Apa la nasib badan.ARGHH!

Gila la malam ni.

Malam Oh Malam.Hurm~

Dah la dia marah aku balik and aku boleh pergi me"nyenyes".Ish3~

Apa la aku ni.Tapi nak tergelak la pulak bila diingatkan.Kesian dia.Ha3~

Tak apa!Esok masih ada.Tu pun kalau aku masih bernyawa.Tapi tak apa lagi.Esok perkara pertama yang akan aku buat :-

1.Pujuk dia!(kalau gagal)

2.Pujuk dia lagi!(kalau gagal jugak?)

3.Pujuk la lagi!(kalau masih gagal?)

4.Nak buat macam mana,kena pujuk la sampai dia okay.CHAIYOK!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...